Як оформити замовлення: Оформити замовлення на самовивіз ви можете на сайті Про готовність вашого замовлення ми будете проінформовані по електронній пошті і SMS. Як отримати замовлення: Ви приїжджаєте в пункт: вул. Захисників України 1, Кінний ринок м. Харків. Повідомляєте номер замовлення, оплачуєте та забираєте своє замовлення. Перед тим як їхати в точку самовивозу, переконайтеся, що у Вас є номер замовлення. Ви зможете дізнатися його з листа замовлення або SmS-повідомлення.
Способи оплати
Приватбанк: 4149 6090 1782 3503 Єгіязаров А С.
Монобанк, 5375 4141 2786 5177 Армен Є. Призначення платежу: Прізвище та ім’я
Для вирішення питань обміну та повернення товарів — зателефонуйте нашому менеджеру за номером +38 (099) 846 80 86
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві причини через які покупець може повернути або обміняти куплений ним товар:
Повернення здійснюється використовуючи транспортні послуги компанії «Нова Пошта».
Повернення повинно бути належної якості, а саме:
Повернення відправлення можливо здійснити впродовж 14 днів з моменту отримання.
Повернення здійснюється за рахунок Відправника.
Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.
Умови повернення товарів неналежної якості:
Згідно статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати: — пропорційного зменшення ціни;
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають втіленню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника. Повернення здійснюється за рахунок Отримувача.
Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Як оформити замовлення: Оформити замовлення на самовивіз ви можете на сайті Про готовність вашого замовлення ми будете проінформовані по електронній пошті і SMS. Як отримати замовлення: Ви приїжджаєте в пункт: вул. Захисників України 1, Кінний ринок м. Харків. Повідомляєте номер замовлення, оплачуєте та забираєте своє замовлення. Перед тим як їхати в точку самовивозу, переконайтеся, що у Вас є номер замовлення. Ви зможете дізнатися його з листа замовлення або SmS-повідомлення.
Способи оплати
Приватбанк: 4149 6090 1782 3503 Єгіязаров А С.
Монобанк, 5375 4141 2786 5177 Армен Є. Призначення платежу: Прізвище та ім’я
Для вирішення питань обміну та повернення товарів — зателефонуйте нашому менеджеру за номером +38 (099) 846 80 86
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві причини через які покупець може повернути або обміняти куплений ним товар:
Повернення здійснюється використовуючи транспортні послуги компанії «Нова Пошта».
Повернення повинно бути належної якості, а саме:
Повернення відправлення можливо здійснити впродовж 14 днів з моменту отримання.
Повернення здійснюється за рахунок Відправника.
Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.
Умови повернення товарів неналежної якості:
Згідно статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати: — пропорційного зменшення ціни;
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають втіленню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника. Повернення здійснюється за рахунок Отримувача.
Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
